13 juni 2010

sönda, denna tråkiga sönda!
söndagar bara flyger iväg men det possitiva är att jag jobbar imorrn så det känns ju bra, går kväll imorrn så jag börjar inte förän klockan ett! Sov morgon, SKÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

har varit och flyttat in ännu mer grejer i lägenheten idag, fattar inte riktigt vars alla grejer kommer ifrån om jag ska vara ärlig! har hur mkt saker som hälst och har ingenaning om vars jag ska he allt! Ska kolla på en tv ikväll för jag måste verkligen köpa en ny för den ja haft tidigare går snart ner i graven själv mant!
då äre verkligen illa! haha
Just nu sitter jag hos fredrik å skrattar åt honom ganska så friskt! han sitter och spelar och det går inte riktigt bra så ena stunden hotar han datorn till livet och ibland älskar han den.. kan man göra mer än å skratta då?! svårt å tro de faktiskt! haha!
Nä nu ska ja fixa lite käk men först bjuder jag på en bild från studenten på jag och morfar..







Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu