19 juni 2010

Helgen har börjat och min är snart slut eftersom jag jobbar natt imorrn så imorrn kommer jag behöva lägga mig och sova på eftermiddan!
Känns konstigt att den här veckan jobbar jag natt månda,tisda,onsda och torsda vilket innebär att jag inte kommer kunna omgås så mycket med mina underbara vänner :(
Men de tar jag igen till helgen eftersom jag är ledig då :) Måste skriva upp mig på åseborg också för att jobba xtra där med!
vill ju få in så mycket pengar som möjligt ;p
Ha hunnit med en resa till övik också, där blev det en ny tatuering och en ny piercing :) Ska bara bygga ut lite på den nya tatueringen så snart att den ha läkt! älskar tatueringar och piercingar! de ä verkligen jag må jag säga!
I'm löööving it!!!! ;D Bjuder på en bild på mina nya piercing i ögonbrynet, bild på tatueringen kommer senare då jag fått ta av plasten!



Åt midda hemma hos fredriks mamma och vi hade riktigt trevligt sen bar det av hemåt mot Åsele, drack lite cider hemma hos mamma och pappa innan jag for hem och la mig! Dagen va alltså helt okej :)
Ikväll ha vi vare hemma hos mamma och pappa för att äta middag eftersom pappa fyller 50 imorrn. ha sett massa bilder från de att pappa va ung samt då jag va riktigt liten.. måste säga att han har förändrats rätt så mycket på dessa år :P haha men jag fick många skratt vill jag lova!
Nu vettifan va det blir men det ser jag väl, de brukar aldrig bli tråkigt tillsammans med mina vänner och då jag säger aldrig så menar jag verkligen ALDRIG!

Nä dax att va lite social!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu