24 juni 2010

torsdag, har varit till dorotea idag för att träffa babe Marica och hämta skotern :) Vi fikade go fika och sedan åkte Marica med mig ner till husvagnscenter. Men lite hjälp av Marica fick jag upp skotern på släpvagn och drog tillbaka till Åsele och marica for tillbaka till vilhelmina eftersom hon skulle jobba ikväll! Känns faktiskt ganska skönt att vara ledig 3 dagar nu, 4 nätter på rad tar på ganska så mycket vill jag lova! Kommer sova som en stock inatt kan jag lova! Men jag antar att man förtjänar det då man fått slita medan alla andra sover ;p haha!
Ha de hänt nå mer sedan sist jag skrev? nä, inte ett dugg men som ni förstår så är man inte speciellt social då man jobbar på nätterna för då sover jag ju på dagarna istället.. Men det kommer väl hända lite mer nu då jag är ledig så jag hoppas det kommer bli ett par kanon dagar som jag kan njuta av heeela nästa vecka :)
Imorrn äre tvätt och städ som står på schemat.. känns inte direkt lockande men jag kan lova att det behövs för det ser ut som ett bomb nedslag just nu.. inte bra inte bra!

Har beställt en ny parfym idag.. sista skvättn av min gamla for idag och eftersom jag faktiskt börjat använda mycket parfym numer så tänkte jag att jag skulle skicka efter en på en gång medan jag kom ihåg vad den hette eftersom marica visade mig den i lycksele och sedan dess har jag funderat på vad den heter! Men nu är den beställd :)
Har även skickat efter gardiner till lägenheten samt nya sovkläder, mina börja verkligen se sina sista nätter..!
Kommer bli kanon då ja få hämta ut dem vilket jag tror va imorrn..? de märks!

Nä nu ska jag vara lite social, ha fin främande av garagehunden Fabbe så jag ska mysa lite med min vän ;)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu