29 juni 2010

fyfan vilken dag, är på pissdåligt humör och vill inte göra annat än att krypa under jorden alltså!
de enda possitiva ä att tvn nu ä på plats i lägenheten så nu ska ja bara vänta på att fredrik ska kunna fara ner och hjälpa mig att he upp den för de visade sig inte vara de lättaste själv.. fick lov att ge mig..!
fick iaf hjälp att bära upp den av en snäll kille som bor ovanför mig, haha han tyckte synd om mig som skulle försöka bära upp den själv ;p haha!
Så nu ska jag hem till mamma och pappa, kolla om vi ha nån antennkabel till övers så jag kan se om den fungerar.. vore ju nalta surt om det inte skulle funka när jag väl fått dit den..!
Så nu kan ni komma och se på film snart hemma hos mig på min nya 40 tums tv :D haha!

Nä usch de gå int å skriva nu när ja ä så förbannad, skriver kanske sen om ja bli på bättre humör!
Tack till Sven-y iaf som ska rita min 3:e tatuering! Kommer bli kanon känner jag på mig för han ä ju grym på de där!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu