4 juni 2010

fredag, äntligen fredag fast jag ha ju vare ledig sedan i onsdags eftermidda så jag kanske inte ska säga någonting men iaf :p
Va å kollade på en lägenhet idag iaf och jag säger bara.. fyfan va hemskt det såg ut där.. fattar inte att de inte renoverar lägenheten innan de ens visar den för någon.. de kan ju knappast få den uthyrd då den ser ut så där..
Men har iaf ställt mig på kö på några till samt att jag ska titta på en lägenhet på söndag!
jag hoppas den ska vara fin så jag kanske kan flytta dit :)
Kommer kännas konstigt att bo helt själv igen men det ska nog gå bra! tror inte direkt att jag kommer att få nå besök för det tror jag att jag kommer få :)
Ikväll blire grillning för hela slanten med bästa sällskapet så jag väntar på att dem ska sluta jobba nån gång så vi få börja göra iordning..
va länge sen ja grilla nu faktiskt.. ska bli gott med grillat och lite vin till :)
har varit och köpt en present med Emilia också som vi ska ha med oss till vilhelmina på månda för då ska vi käka tårta med Lotta..
Känns ganska fult att det ända vi ska göra nästa vecka är att fika månda å onsdag och sedan har vi ingenting kvar att göra... fattar inte varför vi inte får ta studenten 1 vecka tidigare för då? är ju bara onödigt att det ska vara så då man kan börja jobba istället..!
Nä nu börja de röra sig här ute i hallen så man kanske ska byta om å göra sig klar för grillning nurå!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu