5 juni 2010

lördag och jag har ingenting planerat idag.. känns ändå rätt skönt för idag blir det nog bara en dag på soffan :p
kvällen igår va kalas bra, trevligt sällskap, godmat och mycket skratt! Så ska de vara!
gick och la mig vid 4 tro ja..? så jag förtjänade verkligen en sovmorgon idag!
Imorrn ska jag kolla på en lägenhet och jag ser verkligen framimot det..
Å gillar jag inte riktigt den så ska jag ringa om en lägenhet på måndag. jag hoppas någon lägenhet faller mig i smaken!
Kommer kännas tomt att bo ensam sedan då för nu är jag ju van att vara inneboeende :P
Kommer på sätt och vis sakna det eftersom då är man ju aldrig ensam och det är ganska skönt det med ibland fast man kan ju trots allt hälsa på varandra imellan åt :)
Man bli ju inte ovänner bara för det..
Vet inte riktigt va ja ska äta för midda ikväll heller, funderar på att fråga någon om dem ska med på pizzan eller nått, va skit länge sedan jag åt pizza faktiskt.. fast de ska ja ju äta på freda iof men man kan ju äta någonting annat också..men jag märker väl hur det blir..!
Funderar starkt på att ta på mig skorna och gå en liten promenad, solen lyser ju faktiskt och lite frisk luft har ju ingen dött av.. åtminstone inte va ja vet.. hehe va mkt ja funderar på idag?
Nä dax att göra nå vettigt..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu