8 juni 2010

tisdagen är bort gjord och jag har gjort min första inskolningsdag..
Gick kanon bra och jag känner verkligen att jag kommer trivas med det här jobbet!
De som jobbar är kanon och jag har fått skratta riktigt mycket idag faktiskt!
Sedan håller jag på att flytta för fullt! fick tag i en 2:a i söndags så redan på måndan började jag flytta mina saker och jag kan lova att det är inte lite prylar jag har..
som tur va hjälpte Camilla mig att bära så jag fick upp allt som skulle upp till lägenheten..
har börjat ställa in massa prylar i skåpen i köket osv och idag så fick jag mitt köksbord så imorrn så blir det till att stiga upp tidigt och vara i lägenheten hela dan för att se någon ordning där..
Längtar verkligen tills soffan kommer och det så jag kan börja flytta in på riktigt men det händer nog inte till helgen har jag räknat ut..
Jobbar ju torsda kväll och då är det ingen vits att ens tänka tanken på att börja flytta massa saker då jag slutat, freda äre ju studenten och resten av helgen tror jag inte riktigt att man är så jätte sugen att flytta prylar..
sönda kanske men det får man väl känna efter då..
Annars händer det inte så mycket mer faktiskt..
är bara vissa saker man kanske skulle kunna ändra på men det är ingen annan än jag själv som kan göra det så och ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte orka ta tag i det heller just nu, är helt enkelt lite för mycket just för tillfället..
Har faktiskt börja få lite panik inför fredan också.. tänk om man se ut som ett cp?! :O

Nä nu ska jag försöka sova!




Over and out...!


Kommentarer
Postat av: emiliaaa

ingen chans att du kommer se ut som ett cp, för det är du inte och sen äru så fin i vanliga fall också!:)

2010-06-09 @ 18:49:57
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: emiliaaa

tycker du ska va tyst och lyssna på mig! :) Men du, grattis till lägenheten förresten, ja måste hälsa på någon gång ju! :D

2010-06-09 @ 21:55:09
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu