9 juni 2010

shit 2 dagar kvar tills studenten.. taggad mer än  någonsin alltså :D
ska plocka fram skorna och allt senare ikväll så jag har gjort allt tills på freda morgon, vi åker ju trots allt klockan 7 på morgon och jag jobbar tills 9 imorrn kväll så kommer nog vara ganska så trött imorrn :/
allt ska plockas fram så jag inte behöver leta någonting!
Hoppas bara det kommer att bli bra!
Ska slänga in en bild efter studenten så ni få se hur jag såg ut :)

Idag har jag faktiskt fått lite ordning på lägenheten, matbordet är på plats, soffan och soffbordet är på plats och tv bänken.. haha men inte tv:n eller sängen!
Ska dock måla sängen innan jag her in den i lägenheten, svart ska sängen bli och jag tror att det kommer bli kanon bra! Känns verkligen som att jag kommer att trivas kalas bra i lägenheten och det känns faktiskt bra att jag fått en egen lägenhet.. de dagar man har funderar dagar eller då man inte mår helt 100 så kommer det bli skönt att kunna stänga in sig och bara fundera för sig själv även fast det kan vara jobbigt att vara själv då man har såna dagar också men om det blir det så vet jag vars jag ska gå :)
har också varit och skrivit för delegering på hemtjänsten idag, eller rättare sagt på tallmon eftersom jag kommer att vara där i sommar också, delegering för hemtjänsten ska jag skriva den 18 men jag tror inte att det kommer bli nå svårt eftersom jag redan har 1 på åseborg.. detta blir alltså min 3:e delegering som jag har detta år.. haha inte lite att hålla reda på? men det kommer gå skit bra!

Har hämtat tvätten också så jag borde vika den och göra bort det så jag inte har kvar det tills imorrn kväll, då blir det nog inte av det heller för den delen..
Vore ju lite dumt att ha tvätten i tvättsäcken fast det är rent!? varför har inte någon uppfunnit en som viker och gör sånt åt en så man slipper göra det själv?! ska banne mä uppfinna det någon gång.. skulle vara jävligt skönt!
Nä nu jävlar ska jag göra någon nytta!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu