21 mars 2010

har kommit hem från SM kinalen nu, känns faktiskt skit tråkigt att detta kan vara den sista tävlingen för iår..
Men jag vet att det kommer att komma åtminstone 1 tävling till som jag ska fundera om jag ska köra eller inte..
Annars så har jag lite skruvning på skotern, dämparburken måste ha ett nytt fäste eller åtminstone måste ja laga de ja har nu för den lossnar..
backen har slutat fungera som den ska, mätarhuset fungerar inte..
ja hur tusan ska jag lyckas laga det?!
Bra fråga
Bli nog ingen skoterutflykt för min del imorrn om jag inte få till de där..

Usch nä ä på sånt dåligt humör så ja funderar på att lägga mig å sova en stund!


Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu