12 maj 2010

onsdagen är snart bortgjord och jag har faktiskt gjort den sista uppgiften i socialpsykiatri och det känns för jävla skönt kan jag lova!
Man inser nu att det är verkligen inte länge kvar tills studenten och då har man inget måste med skola till hösten..
Nog för att jag har sökt till universitetet men det gäller ju att komma in också, sedan om jag får jobb vilket jag hoppas på så ska jag ta mig en funderare på att jobba 1 år och sedan börja plugga efter det. Men jag få lov att ta en sak itaget tills vidare..
Sedan så fick jag ett possitivt samtal idag också, har åtminstone lite jobb i sommar och det känns för jävla skönt faktiskt! Ska träffa chefen på tisdag åt veckan så då ska jag få lite mer kött på benen om det :)
ett jobb innebär att jag är några centimeter närmare en ny skoter och det är lockande som saaaaatan!
Jag känner verkligen att iår ska jag tamefan satsa allt och verkligen kämpa för att ta mig högre upp i fältet! Men jag har hårt motstånd så det gäller att ligga på när det kommer till träningsfronten!
Kommer nog bli en grym skillnad om jag får råd att byta maskin, då blir de en 600 vilket innebär att jag har lika mkt å köra med som alla andra för som det varit nu så har de haft dubbelt så mkt att köra med än vad jag har vilket märks ibland :/
Men jag ska inte klaga, man ha fått lära sig mycket om sporten och tekniken, det är guld värt!
Så efter det här inlägget är klart så kommer jag sätta mig på blocket och drömma mig bort en stund ;p haha!
Har varit på garaget också ikväll, kan ju lova att det kändes konstigt att vara där utan att hålla på med skotern, det fattas någonting med andra ord. Det var inte alls lika roligt att vara där och jag längtar redan tills snön börjar falla igen..
Jag kan inte ha så många människor med mig då jag säger att jag inte alls gillar sommaren.. vintern är sååå himla mycket roligare + att då sköter man sig själv och det gör man verkligen inte på sommarn :/ men jag har alltid varit udda och kommer nog fortsätta vara det också!

Eftersom man är ledig från skolan imorrn så ska jag ta mig i kragen och göra bort lite skoluppgifter, sedan har jag tänkt fara ut och springa lite. Känns som det kan behövas då jag inte riktigt skött mig då det kommer till maten. har verkligen fuskat med onyttigheter och de gillas INTE!
Sedan så är det ju bara bra att börja med träningen för vintern redan nu så man ha kondisen kvar, annars blire tufft!


Nä slut babblat för nu ska ja på blocket och leta en ny skoter..!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu