13 maj 2010

sov länge idag och jag kan lova att det var jävligt skönt. jag behövde det verkligen!
Men istället så har det inte blivit något pluggande som jag hade bestämt mig för att göra utan det vart så att jag for och handlade med mamma, diskade, va ut med fabbe och nu sitter jag här..
Men ska ta mig i kragen och dammsuga så jag har det bortgjort. har skjutit på det rätt så länge nu..
sedan ska jag väl ta och laga någon mat också, känns besvärligt det med kan jag lova fast det brukar ju gå bra då man väl kommer igång..
Sedan måste jag ju bara berätta om min klantiga grej igår kväll.. hade tänt en tändsticka och skulle släcka den samtidigt som jag ser på tv:n. Då jag her tändstickan mot munnen för att blåsa ut den så petar jag toppen på tändstickan rakt i mellan "saken" i näsan.. helvete va ont det gjorde!! Så nu ömar det rätt så bra idag faktiskt!
Så jag rekomenderar att man inte tittar på tv:n medan man gör sådana saker!

Har suttit tidigare och drömt mig bort på blocket och jag kan lova att det kliar i fingrarna ordentligt då man ser alla dessa maskiner som bara skriker på mig att jag ska köpa dem! jag behöver verkligen köra skoter nu känner jag! Vem är på att åka upp te fjälle?!

Nä nu ska jag ta och göra det sista rycket och dra dammsugaren över golven här!


Over and out...!



Jag saknar helgen i Östersund med Camilla för det var verkligen super roligt! Det måste vi göra om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu