28 maj 2010

Idag är det fredag och denna vecka ha verkligen sprungit iväg..
Ionsdags så började jag jobba kl 21 och jobbade till kl 07 på torsda morgon. Kan lova att det var spännande, hade 7 nycklar, 1 larmtelefon med flera olika larmnummer på samt mig själv att hålla reda på! Men jag lyckades hålla koll på nycklarna och allt så det känns bra! Sedan for jag hem, duscha, for på ica, hämtade ut pengar och hämtade bilen. For ut till Sveja för att hälsa på Lovisa en stund för lite surr och fika :)
Vid kl 13 va jag hemma i åsele igen och la mig då för att sova. hade beställt väckning vid kl 16 för att inte sova bort hela kvällen för jag var ju trots allt tvungen att kunna sova sen med!
Blev väckt vid kl 17 och sedan var det bara att försöka hålla sig vaken vilket inte riktigt va de lättaste men jag somnade iaf vid tolv senare på kvällen och vaknade imorse av att mobilen ringde från skyddad nummer..
Tänkte att det kanske va läkarn så jag svarade och möttes av en röst som berättade att dom var från Svemo.
Tydligen skulle dom kolla hur det gått med skoterskadan jag drog på mig i januari och den ha ju läkt fint så det var ju ingen fara :)
Kul ändå att dem ringde och kolla!

Vet inte riktigt vad det blir ikväll för min del, pluggning skulle jag tro om jag bara ta mig i kragen å börjar!! Gjorde iaf bort en uppgift igår å det känns ruskigt skönt med tanke på att den va nog den jobbigaste i just det här ämnet.. fast jag har lottas mördar uppgift kvar också å den ser jag fan inte framimot!

Nä dax att fortsätta plugga!

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu