5 maj 2010

idag är det onsdag och jag har haft nationella idag, snacka om att jag inte hade någon motivation alls så tillslut kändes det bara som att jag skrev en massa smörja men aja, det är inte så mkt att göra åt nu direkt.. jag får hoppas på det bästa helt enkelt!
sitter och lyssnar på musik just nu och bara funderar. vet inte riktigt vad det är med mig men jag har varit så himla tankspridd på sista tiden. allt bara snurrar och jag får inget grepp om någonting känns det som.
Jag tror mycket tankar har kommit över hur det ska bli i vinter då jag verkar vara utan jobb hela sommarn, vilket innebär inga pengar..
jag som hade planer på att köpa en lyns RS 600 av äldst 09:ans modell, en crossbuss med maxi skåp att bygga för att kunna köra själv till och från tävlingar och nu verkar att stupa..
jag blir så arg, då jag för en gångs skull vet vad jag vill satsa på, vad jag verkligen älskar att göra så ska det ställa till sig ordentligt!!
jag fattar inte vars jag fick all otur ifrån?!
Usch nu blir jag så där irreterad igen..

Ska ta och lyssna vidare på musik nu..

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu