7 maj 2010

ja, jag vet egentligen inte riktigt varför jag är vaken halv 4 men...
ha just blivit lurad till att spela ett jäva cp kort spel och jag förlorade så klart så jag är ganska så sur just för tillfället..!
men aja, tur 1 av oss fick ett gott skratt iaf..
Idag så blir det till att åka till vilhelmina för att göra det sista provet i nationella i engelska och sedan blire religion innan man får åka tillbaka till Åsele igen.
Är bjuden på fest ihelgen så jag ska väl dit antar jag men annars vet jag inte vad som händer i helgen..
de återstår att se..
nä nu ska jag försöka sova trots mitt värdelösa förlorar humör!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu