fortsättning 16 maj 2010

jag vet att det inte är likt mig att uppdatera bloggen 2 gånger per dag men jag kan inte sova så jag tänkte att jag kunde skriva lite mer här..
Sen om de bli babbel är en annan sak, då ha man ju iaf skrivit någonting?
Egentligen är det ju den 17:e just nu men jag tar den dagen imorrn då jag inte har varit med om så mycket med den än, eller jag räknar inte som att det är en ny dag då jag inte sovit något än..

Kvällen har bestått av att bara ta de lugnt, spelat kort, promenerat och sedan så ha jag sett Wallander tillsammans med fredrik och hans bror daniel.
Wallander filmen ha man ju sett några gånger men man tröttnar som aldrig på dem.
De är nog en av de bättre filmerna må ja säga!
Hur har de gått med pluggningen i helgen då? rent sagt åt skogen och jag måste verkligen skärpa mig!
MEN på tisdag ska jag ta skägget ur brevlådan och sätta mig ner, ska träffa Anneli klockan 15 så det är lika bra att plugga lite innan. det behövs nu för jag har matte att göra också och det har jag inte ens börjat med.. skillat? nej verkligen inte!
Dock så hoppas jag att kunskaperna sitter där någonstans i skallen för nu har vi ju fått ändra provet lite så jag tror faktiskt att det kommer att gå mycket bättre nu!
håll tummarna för det!
Jag saknar faktiskt skotern just nu, snön och träningen på crossbanan.. jag får inte ur mig några tankar och det gör mig bara förvirrad..
jag måste hitta ett sätt att få ut mina tankar även på sommarn för annars kommer min skalle att koka över känns det som.
Det vill man ju direkt inte vara med om..
Iaf  så åker jag till Marica på tisda kväll, vi ska besöka Lycksele på onsda och då känns det lättare att sova hos Marica på tisda kväll och slippa kliva upp tidigt!
Va länge sen ja sov hos Marica nu och det känns som att vi har mycket att ta igen faktiskt! Kommer bli kanon att få vara med henne, surra och bara finnas till!

Nä nu är klockan fan snart 10 över 2 så nu MÅSTE jag verkligen sova!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu