10 november 2010

Onsdag och ja är glad att denna dag är över.. Har haft 4 timmars vetenskaplig teori å ja säger bara en sak..
jag fattar ingenting om granskning av en vetenskaplig artikel/tidskrift eller vad dem ska innehålla..
de bara snurrar i skallen.. vilken jävla kurs alltså!
Men jaja den måste ju göras så man få hålla minen å försöka se smart ut.. haha
Annars så ska jag fara och träna ikväll samt packa eftersom jag åker till Åsele imorrn :D Älskar att åka hem! Sedan vet jag inte om de bär av te Östersund på freda eller inte.. måste kolla ekonomin först...
hatar på de viset att vara student.. lite pengar att leva på..
Men jag vet att även fast ja funderar nu på om jag verkligen gör rätt som pluggar så vet jag att när jag står där om 3 år med examen och 180 högskolepoäng så kommer jag vara överlycklig så jag har bestämt mig för att jag ska bita ihop och kämpa mig igenom det här!

Det snöar btw, saknar hem till skotern nå så mkt förbannat! Vill köra nu på en gång! Fan jag har ju inte hunnit köra någonting iår och jag bruka vara snabb som fan på att köra då snön lagt sig! Illa illa.. men jag kan lova att jag kommer fara ut en sväng i helgen, bara för att få känna go doftn!
Jag hoppas också på att banan ska bli så pass körbar att jag ska kunna fara dit och köra lite, kanske under måndan innan jag åker te Ume?
Har en massa tankar i skallen som snart driver mig till vansinne..
varför ska skallen alltid vara så långt ifram med tankarna att man inte kan släppa dem samtidigt som man bara vill...?
Jag behöver verkligen få lägga energi på någonting så skallen kan bli tom och jag tror faktiskt inte jag ha hittat nå bättre sätt än crossbanan då....?

Nä slut funderat nu för nu ska ja slå på en skoterfilm, grin tå avundsjuka för att de ser så härligt ut då dem ä å kör å sedan blire träning på gymmet...!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu