14 november 2010

sönda, denna hemska söndag..
Skulle åka från Tobias ganska tidigt idag men det gick bara inte.. jag ville verkligen inte åka alls.. å när jag insåg att jag var tvungen så vart det tungt..
skulle gärna ha stannat där några dagar eller veckor till!



I miss you and I have
been far away for too long
I keep dreaming that you'll be with me
and you'll never go


Nu ska jag fortsätta att kolla igenom posten innan jag ska packa om min väska till denna nya öviks vecka. Det är mkt som står på schemat eftersom jag ska hinna ringa läkarn imorrn, ut å gå med fabbe, lämna grejer på garaget, lämna lägenhets nyckel te mamma å sedan hämta upp emilia innan vi drar vidare te umeå och sedan åka till övik..
Känns som ja kommer vara helt slut på imorrn alltså! Men sånt ä livet!


Nä ja skriver mer imorrn, ha ingenting speciellt att berätta just nu, ja saknar bara sötnosen just nu!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu