15 november 2010

Ä tebax i Övik och jag kan inte påstå att de känns nå bätter än vad det kändes då vi skulle börja åka..
satan va less jag är på denna stan! Visst de va roligt ibörjan för att de va nytt men nu.. nä inte ett dugg..
Jag vill bara hem till Åsele eller te Östersund så jag får vara med Tobias!
Saknar honom så ja tror ja svimmar snart.. tråkigt att sova ensam :(
Har iaf varit i ume å tage den andra sprutan i gardacil studien också, gick som smort förutom att hon fick stinga mig 6 ggr för att få ett blodprov..
haha tror faktiskt att hon vart mer nevös än va ja vart.. haha
så ja kommer ha fina blåmärken imorrn kan jag lova som hon leta runt efter nån ven..
Så nu ha ja gjort hälften av dessa sprutor..
Tänk när detta är klart kommer ja ha tage 6 - 7 st sprutor mot livmoderhalscancer.. inte dåligt de inte!
Sedan så vare tänkt så att ja skulle få några andra värktabletter idag eftersom dem jag har inte ger någon effekt längre MEN när ja då fick prata med läkarn så drog ja hela historien och sedan så säger han: Men då skriver jag ut 1 g alvedon åt dig som du kan ta mot värken..
Hur jävla dum tro han ja ä? ätit citodon å en rad andra läkemedel som ä så mkt starkare å han tycker ja ska ta alvedon? snacka om sockerpiller...
Men men en annan läkare skulle tydligen ringa mig på onsdag så jag få hoppas på att bättre resultat då..
så de återstår å se nån dag te...
Annars tycker jag att jag hunnit med mycket idag, varit på apoteket å hämtat ut recept åt lillebror, hämtat grejer hos mormor å morfar, varit ner på KMG och lämna grejer te lillebror, hämtat emilia, hämtat min ring i Umeå å tage sprutan i Ume.. rätt ok ändå tykk ja!

Eftersom jag mest bara suttit i en bil idag så kan jag lova att jag ser fram imot att ta en kopp te å lägga mig och titta på skoterfilm! Sedan skulle sötnosen ringa när han sett klart på sin film också :) De se ja verkligen framimot! Synd bara att man inte kan pussa på någon genom telefön annars had de vare väldigt bra!
Speciellt eftersom vi inte kommer kunna träffas i helgen :( MEN då kanske man kan träffas en lång helg framöver istället så ur onda ting kommer oftast goda ;)




You lift me of the ground

I always want you around
I ain’t gonna let nothing get in the wayw i’m losing my head, i’m telling you one thing
you’re number one



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu