20 november 2010

lördag, detta är nog den första helgen på alla mina år som jag verkligen ångra att jag åkte hem..
Helgen hade nog varit så mkt bättre om ja stannat i övik istället..
Känner mig besviken å förbannad så de bara sjunger om det..!
Idag tvivlar jag ingenting på att flytta.. just nu känns de som ja bara skulle kunna packa mina grejer å ge mig av fortare än satan!
Jag förstår nu varför jag funderade på att flytta utomlands, varför detta var en stark dröm förut..
Tammefan säger jag bara! Tror jag håller på att koka över! Tur lillebror kommer å hämtar fabbe sen så jag kan låsa in mig å då kliver jag knappast utanför dörrn förän ja åker till övik igen..
Åh va arg jag är!!


Har egentligen inge vettigt å skriva..
Tro ja gå å lägg mä istället å skiter i det här!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu