26 november 2010

Torsdagen lider mot sitt slut och ja... känns faktiskt som man hunne me lite grann idag!
Jag och Tobias åkte till Vilhelmina för att bowla och när vi komme dit så va vi helt ensamma i hela hallen!
Nog för att jag inte riktigt förstår hur tusan denna bowlinghall kan sitta ihop fortfarande eftersom man vet att den ha varit där ett tag men som den lät under tiden vi bowla.. jösses..
de gnissla å levde fan över allt tro ja :p
Iaf så va de fruktansvärt störande att bowla där eftersom banhelvetet luta åt vänster..
å detta säger jag inte för att jag är dålig förlorare utan de kom faktiskt både jag och Tobias fram till..
Störande men aja, roligt vare iaf!

Sedan åkte vi hem och käka go midda å sen ha vi sutte hemma å inte gjort speciellt mycket. Va å handla på ica och köpte glögg så vi ha druckit glögg och myst :)
Torsdas mys ä inge dåligt de heller vill ja lova! ;)
Imorrn blir det eventuellt Umeå för lite mer spännande upplevelser då jag förhoppningsvis ska kunna spöa Tobias i laserdome eller nå annat..
han kan ju fan inte få vinna jämt heller..! Men vi får se, lörda blire kanske midda å sånt tillsammans med goda vänner.. De är inte helt fel de heller..!
Tenta har jag imorrn också, vetenskapliga teorier och metoder.. spännande, nej men ett måste..
Jag hoppas bara den tentan går bra just nu! men jag tycker att den inte borde vara till något större problem faktiskt.. fast man ska inte säga så än kanske...?

Har också varit hos tandläkarn idag, fyfan de gillar jag inte! Hatar känslan då folk ä och gräver en i munnen.. vilket jävla jobb säger jag bara! men jag antar att man ska vara glad över att någon vill ha de jobbe iaf..

Nä nu ska jag ta och dra mig ifrån datorn så jag kanske ä pigg tills tentan börja kl 9...

Känslan blir bara starkare och starkare.. Jag tycker om dig såååå himla mycket!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu