27 november 2010

Idag är det lördag och jag förstår inte vars denna vecka har tagit vägen..
den ha bara sprungit iväg och annars tycker ja veckern gå sååå jävla sakta.. men ja antar att tiden gå fort då man ha roligt..
Igår va jag och Tobias i ume och bowlande med några av hans kompisar.. Roligt men de vart sent innan vi va hemma och det kändes i kroppen på mig att man åkt bil å allt..
Tog värktabletter men dem hjälper ju ingenting så natten vart ganska så sömnlös...
men så äre att vara charlotte ibland...
så i veckan äre prio 1 att få tag i NUS så man kanske få någon hjälp med värken innan den driver mig till vansinne! men jaja..

Idag så blire vilhelmina å bowling med trevligt sällskap sedan vet jag inte vad de blir..
Antagligen så blire väl puben på TG med samma trevliga sällskap som de bowling med!
Annars vet ja inte va ja ska berätta mer.. Ha bara insett att vissa människor i denna värld behöver växa upp och kanske öppna ögonen lite..
Höll på dö då vi gick på stan i Umeå igår, snacka om fjortisar.. herre jävlar alltså!

Nä nu ska ja göra mig iordning!



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: EN ARG KWINNA

Menar du på fullaste allvar att du har varit i vmina UTAN att kontakta mig ?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!

2010-11-28 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu