28 november 2010

söndag.. vars fan ha den här veckan tage vägen ställer jag mig flera gånger om?!
Fan att min ledighet ä slut å jag måste tillbaka till Övik imorrn för stanna där en vecka, hur kul de nu är..
Har haft Tobias här hela veckan och de ha vare nice! Vi ha sett en massa film och bowlat å gått på stan osv..
Därimot åt vi sushi i ume å satan va ont i magen jag fick efteråt.. men ja de vart som inge mer än så men igår vart Tobias dålig som bara den.. Kallsvettades och hade sig så efter vi bowlat så åkte vi hem å han la sig för att vila..
Kvällen vart alltså inte riktigt som planerat men aja, så kan de bli ibland fast de gick bra iaf!
Har suttit och kollat runt på internet nu efter Tobias åkte hem.. funderar på hur tusan man ska kunna köpa julklappar iår..
Ha köpt 1 å då finns de inte så mkt studiebidrag kvar :O men aja, de ä bara jul 1 gång om året så..
Sitter också å längtar tills skotern kommer så man kan börja träna på snö..
Visst man tränar ju så klart med styrketräning å kondis träning men det ger mkt att träna på snö med så man får in rytmen igen..
de ä minst lika viktigt.. Sen så måste man ju erkänna att de faktiskt ä roligare träning också ;) haha!

Har också lagt ut mina ställbara dämpare te försäljning, så jag hoppas på att de är någon som behöver dem..
känns lite tokigt å ha så pass dyra dämpare som bara ligger å dammar på garaget..
Men aja, de återstår å se om dem bli kvar eller inte!

Nu ska jag ta och packa de sista inför övik imorrn och sedan så ska ja invänta lillebror så jag kan gå upp å hälsa på han en stund...! Sedan ska ja vänta på att Tobias ska ringa så jag vet att han ha komme hem :)


Over and out....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu