29 november 2o1o

Måndag och jag ä tillbaka i Övik och jag kan inte påstå att de är speciellt roligt..
Saknar Tobias redan och det är grymt tomt att vara här ensam...
Ska upp tidigt imorrn för att ringa sjukan och höra om tidsbyte för annars kommer jag bege mig till Åsele imorrn eftermidda för att ta blodprover på onsda och sedan mest troligt åka tillbaka te övik på torsda eller onsda kväll..
Känns lite drygt å köra fram å tillbaka men om detta kan leda till att jag får minskad värk så då gör jag vad som helst..
Hoppas bara att de ska komma på ett sätt som gör att jag blir mer fri från värken och att detta sätt då fungerar ett tag för det kan man ju inte påstå att mina tabletter har gjort..
Så håll tummarna alla vänner att denna skit nu kanske lättas lite mer :)

satt och kolla på skoterfilm efter träningen och jag kan inte mer än säga att nu börjar de rycka ordentligt i tummen och nedräkningen har börjat!
Blir det inga förseningar så kommer jag troligtvis att ha pärlan i Sverige om lite drygt 7 dagar :D
Fatta känslan att få komma dit och se den stå där och vänta på mig... fan vilken grym känsla!
åh de kommer bli super då man få ta med sig den på banan och riktigt få känna hur den fungerar runt banan.. ja här kan jag sitta och drömma ieveigheter känns det som..
Ja få nöja mig med att den snart ä på ingång iaf..

Vad händer annars då? Jo jag ha kommit på varför det är så svinigt kallt i min mega lilla lägenhet ( kryphål ) här i övik.. ställde upp ljusstakarna i fönstret då jag känner hur det drar riktigt ordentligt från fönstret.. Så jag her för gardinerna för fönstret å tar gummi snoddar för att knyta upp gardinerna så att elementet är fritt och nu är det faktiskt riktigt skönt här inne.. jäklar, ja som fryse så länge å tänkte inte ens på att he iför gardinerna för fönstret..
klantigt..!


Nä nu ha jag tagit min medicin inför natten och hoppas på att få sova heeela natten nurå..
Har även pratat med Tobias å sagt Godnatt så nu bör ja kunna sova tycker ja :)


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu