10 oktober 2010

ja nu är det söndag och jag är tillbaka i övik..
Känns inte alls nå bra faktiskt, det är en veckas praktik kvar och det ända jag vill just nu är att få slut på denna vecka!
Usch är så less så jag vet inte vad!

Har iaf haft en jätte bra helg! Vann över Tobias i bowlingen :D fast Tobias slog ju en stike åt mig så det va nog därför jag vann tro ja men iaf, på listan stod de att ja vann så de lever jag länge på :D
sedan så har vi gått lite på stan också, märks att jag inte riktigt är van med att det är så mkt folk på ett och samma ställe för jag höll på att springa över en dam i ett tappert försök att hinna med Tobias.. haha
Inte lätt å va bonde då inte!
Sedan va de dax att säga hejdå idag och de är ju så klart aldrig kul..
Hade heldre velat stanna men ja, skolan kallar och ska jag komma någon vart med den här utbildningen så bör jag lägga ner lite energi nu..
Det kommer att behövas insåg jag då jag hämtade böckerna som jag ska använda för att plugga..
gösse, 3 tjocka böcker som ska läsas.. vet ju va ja ha å göra framöver iaf!

Nä nu ska ja ta å vik in årern å däng mä te snarklåa!

" ibland önskar jag att jag kunde se in i framtiden, kanske skulle det kännas mindre läskigt då, eller  så kanske osäkerheten skulle försvinna helt då..? jag är bara så grymt rädd för att misslyckas nu... "



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu