11 oktober 2010, del 2

jepp, ovanligt nog för att vara jag så kommer det faktiskt ett inlägg till..
Ja for som sagt hem från praktiken och mådde bokstavligt talat skit!
visste att ja va tvungen att fara å handla men hade inte alls någon ork men emilia fick med mig ut så hon drog en ragg och försökte hitta åt högland å de va minst sagt en spännande resa men vi hittare :P haha
Sedan skjutsa emilia upp mig på akuten och jag fick lämna urinprov åsså klämde dom på magen å ryggen så nu äter jag antibiotika för infektion i njurarna + urinvägsinfektion..
kul.. eller inte..
Men men så kan det gå!
Annars så åker jag till Åsele på fredag, ska passa på att träffa mamma,pappa å syrran å självklart lillebror fredrik!
Ska bli kul att träffa alla igen eftersom de är ett tag sedan men ja kommer samtidigt sakna Tobias. de blir så tomt då han inte är nära :/
Men så är det då det är en bit imellan..
Ska försöka få lillebror att sätta dit mina nya angeleyes också, slipper ja den stygga synen att de bara ä 2 gångar som lyser ;p
Sedan på sönda kommer Marica och hälsar på för att sedan sova över hos mig :D
Har inte träffa henne på jätte länge så det ska verkligen bli kul att få umgås med henne!


fick en jättefin låt skickad till mig också, jag är svag för sånt har jag insett! bli lika glad varje gång!

I turn to you
Like a flower leaning toward the sun
I turn to you
Cause your the only one
Who can turn me around
When I'm upside down
I turn to you



nä nu blire te å vik in årern å däng mä i snarklåa!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu