16 oktober 2010

Nu sitter man hemma i Åsele, har inget internet i lägenheten så jag tog med mig datorn upp till lillebror fredrik så jag kunde sitta vid datorn här istället :)
Gick bra det med ;p
Igår så tillbringade jag kvällen med lillebror, glenn och sanna.. Vi spelade musik och sjöng för fulla muggar!
Måste säga att jag saknar nästan allt det här nu då jag varit borta några helger..
I åsele å med det sällskap jag har så har man aldrig tråkigt måste jag säga! Det blir alltid en massa tokigheter så det gäller att vara beredd på det mesta :p
Fast jag kan inte säga att jag har haft tråkigt de helgerna ja varit borta heller för då har jag haft super bra med :)
Ha ju fått vara med Tobias å de ä värt mkt det med ;)
Saknade han grymt just nu, det är så himla tomt utan snyggingen! Tur han kommer till Åsele åt helgen så då får jag umgås med han, sedan stannar han tills på måndag så de känns ännu bättre :D
En dag mer att umgås :)
Annars så ska ja skjutsa mamma å pappa ikväll till Sveja för dom ska på middag där..
Jag och fredrik skulle vara duktiga att fixa mina nya angeleyes igår för att få som att funka men det gick inte riktigt som vi hade tänkt..
Så nu står bmw:n utan lysen utanför fredriks lägenhet.. se grymt styggt ut men vi ska väl ta nya tag nu snart och försöka få till dem..
Så när jag ska skjutsa mamma å pappa får jag lov att låna fredriks passat, spännande och köra i detta väglag med sommar sulor.. men det kommer gå sakta kan jag lova!
Asfalts vägen kommer nog gå bra, det bli nog värre då jag svänger in på grusvägen..
Tur man inte har någon bråska..!

Nä bjuder på lite bilder innan ja ska göra nå vettigt..!


Jag, Fabbe å " lillebror " Fredrik, syskonkärlek, oja!
Fabbe tro ja försöker få oss att skärpa oss, ser så ut ;p haha!


Söt Fabbe pojken! Han va helt överlycklig då jag komme å ni ska inte tro att han lät fredrik prata nå mkt med mig, han såg helt enkelt till att all min uppmärksamhet gick till han! haha



Det börja bli vinter nu! Så här såg de ut på väg hem från Övik!


Now i wanna do it up
Party it up
spend it up
So the whole world knows my love for you is So Big
My heart is So Big
My love is So Big
For you,for you



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu