21 oktober 2010

torsdagen är bort gjord och jag har packat å gjort klart för att kunna hem imorrn :D
Känns så himla skönt att få komma hem faktiskt!
Bästa av allt är att Tobias kommer så de bli mys i helgen :)
Kändes tomt att sova i lägenheten i helgen eftersom att sist ja sov där så va faktiskt tobias där också..
Tur marica kom å höll mig sällskap sönda te månda :)
Har dessutom fått gjort en hel del idag, pluggat lite grann, ringt en massa samtal, tränat..
ja å packat dåra..
Nu sitter jag bara å väntar på att lillebror fredrik ska ringa så jag vet hur det bli med mina planer i helgen..
jag hoppas inte dom skiter sig totalt nu bara..
Blir sån besvikelse då men ja.. de ä bara att bita i de sura äpplet å ta nya tag eller vad man ska säga!

Ha även pratat med Sven-y ikväll som skulle ut å trampa på algovik imorrn! Åh det känns verkligen att säsongen börja närma sig nu, börja nästan få ångest för att ja tränat så lite inför denna säsong :S
Måste skärpa mig nu de sista veckorna innan allvaret drar igång, de måste ju bli någon ordning på det här!
Sedan ha ja lovat att fara å hälsa på kusin anders någon helg framöver också, måste ju se hur han har det i sitt hus :)
Ha ju inte varit dit då jag fick åka hem tidigare från älvsbyn ifjol eftersom ja gjorde illa knät..
ja herre gud, hatar verkligen krycker efter det! Man vart ju knäpp av att hoppa omkring på två pinnar och vara nästan helt handikappad!
Å jag minns hur sur jag va på lillebror som hela tiden sa: men skärp dig, du ska tare lugnt sövel!
haha å helvete va sur ja va! ja de ä inte lätt!

Nä nu ska ja ta och glo lite på tvn...



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu