10 september 2010

Det är fredag och det innebär att det är helg! Känns faktiskt kanon skönt för jag har faktiskt kännt mig lite trött idag, emilia och jag försov oss också.. båda två men vi hann till skolan i tid iallafall men det vart stressigt!
Men vi tog oss hem iaf så nu är jag hemma tills på måndag morgon då vi beger oss till Övik igen för en ny skolvecka..
Skulle egentligen ha jobbat inatt men jag komme hem så sent från övik så jag insåg att jag skulle aldrig ha orkat jobba natten..
Men imorrn natt jobbar jag så det känns faktiskt bra att jag ha sove några timmar nu och vaknade och kan inte somna om..
fördelen är att jag då kommer sova länge imorrn och har därför inga problem med att bara vaken hela natten :)
Man ska alltid se de possitivt!

Har hämtat ut min nya dator nu samt mitt mobila internet.. Datorn fungerar faktiskt bra, vart lite rädd då jag såg tangentbordet eftersom det har mellanrum mellan tangenterna och det har jag aldrig gillat faktiskt men så fort jag började använda det och som nu då jag ha hunne skriva lite grann på det så har jag blivit van, det går faktiskt bara bättre och bättre :P
Dessutom är den här datorn lite bättre storleks mässigt också eftersom den är mindre, jag kan alltså ta med den överallt utan att den känns klumpig och det gillar jag!
Så jag lovar att jag kommer ha datorn med mig till helgen då jag kanske ska på en mini semester ;p
Bli nog bra de men först få jag se om det blir av eller inte, det märker jag senare i veckan!

Annars så har jag väl inte direkt något mer att berätta just nu så jag funderar på att ta och läsa lite grann.. ta in lite nya kunskaper och sedan försöka sova!



Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu