12 september 2010

nu är det söndag och helgen har gått ruskigt fort må jag säga.. Jag ha ju fått träffa mina underbara vänner här i åsele och jag måste säga att jag ha saknat dem!
Fredrik och jag hann bara se varann så började vi brottas som vi alltid gör.. jävlas med varann och sedan så föll vi ner på vägen utanför pizzan efter en lite brottningsmatch..
slog skallen lite men de verka ha gått bra, känner inte av mer än en bula nu :P
Sedan kramade vi om varann och insåg att vi faktiskt ha saknat varann även fast vi går varann på nerverna ibland!
Men som sagt, eftersom vi ä som syskon för varann så saknar vi väl varann som syskon också! haha!

ja jobbade inatt så jag gick av jobbet 7 imorse, va ruskigt sugen på att gå in och jobba för jack som var sjuk men de beslöt sig för att gå en person kort istället.. annars skulle jag ha jobba 7-17 också.. hade gett bra med pengar iaf ;P
Men sedan så skulle jag ju till övik och lämna en massa saker också så det kunde ju ha gått dåligt!
Nu hoppas jag på att denna vecka ska gå fort för på fredag lämnar jag Övik och beger mig till Östersund för att tillbringa helgen där :)
Känner på mig att helgen kommer bli skit bra och de kommer nog ge mig en hel rad nya krafter att orka vardagen som student för jag ha insett att plugga på gymnasiet är nog 100 gånger lättare än universitetet..
Kursböckerna går inte att få tag på, grupp uppgifter som ska in vissa datum och sedan så ska man hålla reda på alla föreläsningar..
jag antar att det är krångligt just nu för att jag inte ha komme in i systemet än.. hoppas jag på iaf..
Ska upp till faster en sväng nu för att låna hennes kamera för hon har en del bilder som jag vill ha!
Sedan ska jag hem till mamma och pappa, hämta lite prylar som ska med till övik imorrn, sedan upp te fredrik å tvär surra innan jag ska hem å försöka sova eftersom jag åker halv 7 imorrn bitti från Åsele..
Jösses va gott jag ska sova på månda kväll :P

I wish yes I wish you were here
In the dark of the night
And I miss you like crazy
I wish Yes I wish you were here
Want you right by my side
So the nightmares won't chase me

 

I wish Yes I wish you were here
Cos I'm lost on my own
Torn between my emotions
I wish yes I wish you were here
And I feel so alone
Like a tear in the ocean


Du lyser upp min vardag, får mig att le, skratta & älska livet som aldrig förr!





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu