17 september 2010

Fredag och jag är barnvakt åt Fabbe medan Fredrik jobbar..
Ganska skönt faktiskt för då har man någonting att göra. Vi hade varit ute och gått en hel del och jag antar att jag har gått så han har fått nog för nu ligger han å sover i soffan :P
Nu väntar jag bara på att Fredrik ska sluta jobba så han kan slänga sig i duschen så vi kan åka till Östersund!
Känns som att det kommer gå sakta nu dessa timmar jag måste vänta.
Jag har redan packat, kollar en extra gång om jag glömt något, pratat i telefon samt kollat så jag vet vars jag har alla papper som ska med till Uppsala på måndag kväll..
Usch, resan som jag gruvat mig för är nu läskigt nära. Jag vet att Uppsala är nog det sista jag kan vänta mig men jag gruvar mig fortfarande för vad dem ska säga..
Jag vill ju inte operara mig en gång till men jag har en känsla som säger att jag kommer att behöva göra de.
Då lovar jag att operationen blir på vintern också då jag har det som bäst..
varför kan de aldrig göra en operation på sommarn? det hade vare så himla mkt bättre för mig!
men aja, det är bara å lyssna på vad dom har att säga och sedan se vad som händer, finns inte så mkt mer jag kan göra just för tillfället..!

Nä nu ska jag ta och försöka hitta på någonting!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu