23 september 2010

mitt första seminarium är bortgjort och jag vart godkänd!
Känns faktiskt riktigt bra och som vanligt så hade jag gjort uppgiften mkt värre än va ja behövt.. typiskt mig..!
Sedan så har jag suttit och lyssnar på en massa prat om praktiken, gick rätt fort ändå men ja va less innan slutet..
Sen skulle ja hämta min bil och flytta på den till min och emilias parkering eftersom hon åkte hem idag och jag har lektioner imorrn och sedan åker jag direkt te östersund..
Då inser jag att burken som jag har längst ut på avgassystemet hänger väldigt långt ut..
såg precis ut som att någon försökt stjäla den inatt..?
Skulle faktiskt inte bli förvånad!
Men aja, ja ska inte klaga för mkt, de kunde lika gärna ha brytit sig in i bilen om ja haft riktigt otur..
Sedan har mitt kort blivit hackat också..
300:- hade dragits från mitt konto idag från bilprovningen å ja besiktade ju inte bmw:n idag, de va ju typ 2 månader sen?!
Fattar ingenting men surt vare!
Å inte nog med de så skulle ja ju tvätta idag eftersom jag åker till Tobias imorrn,så ja bokade tvätt tiden, slängde in tvätten och sedan dör tvättmaskinen.. WHAT A FUCK?!
Försökte få igång maskinen igen men inte fan gick de heller så de va bara å ringa felanmälan åsså komme securitas och plockade ut min tvätt.. HAHAHAHAHA så jävla styggt!
Så nu mera tänker jag INTE tvätta här utan jag kommer att ta hem tvätten! Thats it!

Nä nu ska jag diska och sedan hämta tvätten, hoppas torktumlarn gör samma sak mot mig för då jävlar!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu