27 september 2010

tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag ska sova så ni vet att jag lever!
Har insett att det kan inte vara lätt å vara bil å ha mig som ägare för man få rastas mkt imellan åt..
Månda - uppsala
Tisda - hem från uppsala
Onsda - Övik
Freda - Östersund
Sönda - Åsele, Övik
Ganska mkt körning denna vecka :P
Men aja, så kan de bli ibland!

Iallafall så har jag spenderat helgen med Tobias i Östersund och jag längtar redan tillbaka! Kommer kännas tomt att sova ensam nu.. surt!
Fredan va vi å bowa två timmar och jag måste säga att ja hade faktiskt bättra på mig lite sen sist :) De gilla jag, behövde inte skämmas lika mkt denna gång :P
Sedan for vi på krogen, Fick nå shootar å ja.. dom satt där dom skulle så att säga... ja tappade börsen, fick gå ut pga att ja inte kunde visa leg igen :O
Seriöst, man ska nog tare liiiiite lätt lugnare nästa gång, iaf ska jag!
Fick iaf höra ganska många gånger på krogen att ja va bonde, ja som tycker ja börja va ganska så mkt i stan för att vara bonde numer :p
Sedan på lördan så sov vi ganska så länge iaf, eller ja, Tobias är ju alltid vaken då jag vaknar så man kan egentligen säga att jag sov ganska så länge :P
Sedan så tog vi det mest bara lugnt, ja busade med hans två katter åsådär innan vi for ut till deras stuga och hämtade hans mamma.. Snacka om mysigt ställe, ute i skogen å bonde som ja ä så antar ja att ja känner mig som hemma ;p
Vi la oss faktiskt ganska tidigt på lördan, men de va skönt för man va verkligen ibehov av de!

Sönda, ja dagen då man alltid måste åka hem..Vill aldrig åka hem, de bli såå tomt å ensamt! Dessutom ska jag ha praktik i helgen så jag blir kvar i Övik å Martin kommer för att hälsa på Emilia så de kommer nog bli en ganska tråkig helg faktiskt...
Men sedan funderar jag på att byta lite på praktiken så jag kanske kan få en lång helg för de skulle fan sitta fint!

Nä nu måste ja fasiken ta å sova, ja måste ju ta mig upp imorrn å hitta rätt buss.. spännande! HAHA


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu