28 september 2010

Måste säga att det känns skönt att vara ledig imorrn! min praktikplats, ja personerna som jobbar ä trevliga å så men de känns fortfarande konstigt att bara stå på sidan av och kolla på medan de ska förklara hur man gör i vissa situationer.. brukar typ tänka: ja å de där ha ja aldrig gjort förut?
Men aja, bara att gilla läget!
Fick mig även en liten pryl idag, haha skrattade så ja höll på dö men ja, de va ju jag som sagt de fast på ett annat vis..
Men så kan de gå om man pratar med den som hör dåligt :p HAHA!
Imorrn så ska jag träna klockan 12, ska få mitt träningsschema så jag är grymt spänd på att se hur det ser ut faktiskt! Ska bli spännande och se va de ha kokat ihop åt mig!
va tänkt att jag skulle träna på kvällen också men jag åker till Åsele efter jag tränat färdigt efter klockan tolv, ska hämta lite papper osv i lägenheten..
Ska prata lite med lillebror fredrik också, behövs verkligen känns de som, finns de någon person som verkligen kan hjälpa mig med mina jobbiga funderingar så äre han..
Nog för att jag vet va han kommer säga men.. SÖVEL! men ja antar att de är något jag kommer få leva med.. :p
Sedan blire tebax te övik som gäller då ja börjar jobba 7 torsda morron igen å så kommer de vara hela helgen..
jobbigt.. jotack!
Måste faktiskt bara berätta om dagens träning med emilia.. ja säger då en sak.. aldrig mer body balance!
När vi komme dit så började jag fundera vafan ja gett mig in på och då vi började håll jag på dö..
innan slutet låg jag bara å skratta för detta va väldigt skrattretande, visst lite tränade man ju men man stod mer å puta med arslet å såg allmänt fånig ut.. så jag tyckte inte riktigt att den träningen gav någonting måste jag säga..
Men aja, nu vet man ju de te nästa gång iaf :)

Ha nyss sagt godnatt till Tobias så jag antar att det är lika bra att jag lägger mig för att sova också, ska faktiskt bli skönt, hoppas bara jag kan sova hela natten nurå så de inte blir som de sista nätterna att jag ha vaknat flera gånger under natten :/
Nä nu blire sängen!

Hare gött!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu