30 september 2010

torsdagen lider mot sitt slut och jag måste faktiskt erkänna att jag ha vare riktigt duktig!
Jobbade mellan 7-16, for hem och käkade lite innan jag gick opp te emilia för att hämta henne innan vi skulle dra på gymmet för att träna lite..
Vi började med en gruppträning för kondisen och de gick ju bra då man fattat alla stegen man skulle göra..
Sedan så gick emilia hem och jag stannade på gymmet för att styrketräna lite innan jag tänkte gå hem..
Träningsvärken kommer nog som ett brev på posten imorrn då jag vaknar.. men de ska väl kännas att man gjort någe vettigt?!
Har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt ska vara kvar här i helgen.. satt på jobbe idag och tänkte att fan va skönt imorrn äre fredag men sedan kom jag på att de spelar ju ingen roll, ja kommer ju iaf jobba lörda å sönda också..
Hur surt kändes inte de?!
Men aja, sedan är jag ju ledig varje helg framöver, åtminstone vad jag vet!
Måst oxå berätt att snart slänger jag ut sängen som jag har här i lägenheten, hela denna vecka har jag vaknat på golvet för att plankorna som sitter under sängen ramlar av?!
störande som satan!
Låg i sängen och funderade igår, hur kommer det sig att de finns så mkt man skulle vilja bevisa för en del människor men hur man än gör så räcker det inte riktigt till? Jag försöker förklara med ord va jag menar men det går inge vidare, jag önskar att folk kunde läsa mina tankar så kanske det kunde vara liiite enklare..

Sedan så ha ja fått känna på en bäbis som ligger å sparkar i magen idag, fränt säger jag bara!
Ja lovar att de måste ha vare en kickboxare som hon hade där inne för den sparkade som bara den så jag såg typ karate kid.. haha rolig syn vare!

Nä nu ska jag ta och göra iordning sängen och sedan vänta på att Tobias ringer :)


Over and out...!




Min mekaniker har roligt :p
Vars ha snön tage vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu