5 september 2010

söndag och mitt besök har åkt hem..
Känns faktiskt riktigt tomt då man nu är här ensam då man varit 2 hela helgen :)
Helgen har iaf varit super kul, mycket film och prat vilket gjort att man fått ny energi å det kan ju behövas nu då skolan börjar imorgon..
Känns konstigt att stå och packa massa saker som man ska ha med sig då det här inte riktigt va de jag hade tänkt men..
Jag som ville bo kvar i åsele och plugga på distans å nu, ja sitter jag med ett antagningsbesked från campus i Övik..
Men jag ska vara glad att jag kom in på skolan och att jag om 3 år faktiskt har klättrat ett steg högre på rank stegen!
Jag har svin mycket som måste göras också innan jag åker.. ska byta bultarna till däcken till mina låsbultar så jag slipper tappa fälgarna i övik för skulle det hända så skulle jag bli mäktigt förbannad.. har varit med om det en gång tidigare och aldrig mer säger jag bara!
Sedan så ska jag hem till mamma och pappa, hämta en madrass och lite andra prylar så jag kan packa in i bilen ikväll.. Då man man sova lite längre imorrn bitti..

Har bestämmt mig för att nu när jag ändå far till stan och kommer tillbringa veckorna där så ska jag börja träna på gymmet, har varit på stepin i östersund och tyckte de va skit bra där så jag har planerat att träna där i övik också.. Dessutom ligger det väldigt nära där jag ska bo så det är ju ett plus faktiskt! Känns som det kommer bli en kanon start på mitt nya liv!
Tycker även vintern kan komma snart så man få börja träna på banan.. Sven-y ha vare å hämta sin maskin så han svängde förbi i torsdags så jag fick titta på den.. mumms säger jag bara! Man fick ju inte mindre ryck i tummen efter de vill jag lova!
Åh tur det känns nu på nätterna att vintern är på gång :D

Får se vad som händer ikväll förutom de jag redan skrivit om, jag antar att det mest bli att ligga på soffan och ta det lugnt! Frågade Fredrik om han ville komma förbi en sväng men jag har inte fått nå svar så jag får väl se ikväll om han kikar förbi eller inte.. de märks!
Nä nu ska jag ta och mäta hur lång kabel jag behöver för att sätta in lampan i rummet..


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu