7 september 2010

Japp, nu är man öviks bo och Åsele bo.. kan lova att Åsele känns mycket mycket bättre men visst.. övik är fint men jag är ingen storstads bo och de ha vi ju fått bevis på... HAHA!
Det var inte de lättaste att hitta överallt, komma ihåg och kolla vilka gator man få köra på, vars man kan parkera samt att komma ihåg att använda blinkers hela tiden för de gör man då fasiken inte hemma!
Emilia och jag fick många goda skratt under första dan vill jag lova!
Nu är första skoldan gjord och jag kan lova att den gick fort.. man känner igen rätt så mycket från usk utbildningen men ja antar att det är bra med repetition..?
har även insett att ja nu lever ett riktigt student liv..
har en madrass på golvet som jag sover på, sedan finns det 2 garderober, min dator utan internet ( hittade ett trådlöst nätverk hos emilia så jag anslöt mig till de så nu surfar jag via de.. mohaha känner mig lite fräck! ) på golvet å sedan... äre tomt :P haha!
Helt sjukt va tomt det är och det ekar som fan också, man hör allt! Jag har bussarna som stannar just utanför min lägenhet och de låter som dem kör bredvid mitt öra..
jag antar att man bli van men just nu äre ett helvete med alla dessa ljud :P

Har även vart och bokat en tid hos en träningscoatch imorrn så jag ska upp tidigare imorrn bitti för att träffa han och sedan kan jag träna hur mycket jag vill :)
Ska bli hur stark som helst ;p haha!
ska bara försöka att få med mig emilia också men de verkar vara svårt.. hon säger att hon inte ska börja förän nästa månad men ja.. de bli spännande och se om jag får med henne :P haha!
Ska bli ruskigt skönt att komma hem till Åsele ihelgen, sedan så får jag nog min nya dator på freda :D
YES då kommer mitt mobila internet också så då har jag internet hela tiden! Kommer bli skönt då det snart kommer att börja komma skoluppgifter då man kommer att behöva internet!
Har förresten fått mitt passerkort till skolan idag så nu kommer jag in på skolan dygnet runt nästan!
Så egentligen kan jag använda datorn på skolan men vafan, hur kul är det att sitta där ensam då? Emilia de lata arslet få ja ju aldrig med mig då hon inte ens orkar gå en trapp ner och nån meter hem till mig :p haha!

Nä nu ska vi ut och gå en sväng så vi få röra på fläsket!


Jag saknar dig!



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu