9 september 2010

torsdag och imorrn åker jag hem till åsele..
Känns ganska skönt faktiskt men jag skulle häldre vilja vara någonannan stans.. men aja, jag får längta tills en helg längre fram istället :)
Jag längtar...!
har packat klart allt jag ska ha med mig hem så vi kan åka direkt från skolan imorrn eftermiddag..
ja ska skynda mig hem och hämta min nya dator så jag kan kolla igenom den lite så jag kanske fattar lite grann av den senare ;p
senare så känns det riktigt bra att jag köpte min nya telefon igår.. för nu kan jag lämna tillbaka fredriks telefon som jag fått låna!
Det känns ju alltid säkrast att ha sin egen telefon utifall att det skulle hända något.. sedan fick jag en försäkring på telefon också som räcker i 3 månader..
så allt som händer med mobilen så får jag en ny för en mindre summa.. kanon bra, särskilt med min jävla otur!
sedan ha ja vare på boxning ikväll å ja kan lova att jag kommer ha träningsvärk imorrn då jag ska kliva upp!
Men de va grymt skönt efteråt då man verkligen kände att man gjort nå vettigt!
Vet dock inte om ja kommer fortsätta med boxningen eftersom de kändes att det slet ganska så mycket på axlarna och det är ju inte direkt det bästa för mig..
Har insett också att det är inte länge kvar förän jag åker till uppsala för att kolla axelhelvetet..
jag hoppas att dem ska komma med goda nyheter medan jag är där! jag hoppas ju på att slippa en operation till så..
men jag får väl se hur det går med det!

Jag har förresten bestämmt att jag ska till Östersund den 9/12 för då spelar Raubtier där å jag ska bara dit! Så äre! Hittils har jag inte hunne sett mer än Dead By April live av de band ja velat se live så därför skiter jag i va jag har för lektioner den fredan som jag kommer behöva vara ledig eftersom jag åker till östersund på torsdan! Jag lovar att det kommer vara värt ä!
Som tur är så skulle ja väl få gå med Tobias så ja virrar ju inte bort mig i Östersund iaf ;) annars skulle de nog vara mkt möjligt!

Nä nu måste ja försöka sova!

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil.
Saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,
Hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand.
Och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va' isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Ras Cricket
, en som vet hur man sätter en känsla på låtarna!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu