18 april 2011

Nu är det inte alls länge kvar tills jag får hämta upp älsklingen på flyget, som jag har längtat!
MEN det blir först en 5 timmars lång bussresa som ja faktiskt inte riktigt ser framimot..
27 mil iställe för 14.. ja de känns lite bakvänt :p
Har iaf pratat med mango å hon kommer å hälsar på under valborg :D de gillas enormt!
Vi har dock inte bestämt oss om vi ska bo på ranchen eller om vi tar vårt pick å pack å åker ut te Sveja för en lantis helg men de återstår å se än så länge :)
Kommer bli mys vilket som :)
Å Mango, ja lovar att byta bloggdesign när ja hittat nån som passar ;)

Jag har också vare hurtig å städat i huset också, vardagsrummet, korridoren å köket å ja lovar.. efter min vädring så syndes de knappt att ja städat :O de bara flög damm överallt å ja.. efter de gav ja upp! Jag får helt enkelt ta en hel helg te å bara städa så ja få nån ordning :)
Men de ska nog bli bra i slutändan skulle ja tro!

Jag förstår egentligen inte va ja fortfarande gör vaken eftersom ja måste upp kl 06 imorrn.. hum, sövel som lillebror skulle säga!
Så ja antar att de ä bäst att ja slutar babbla å he mä te snarklåa!






Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu