25 april 2011

Månda, imorrn åker ja me flyget till Stockholm å sedan tåg till uppsala å sedan buss till hotellet..
Imorrn blire buss till sjukhuset för att skrivas in för den 27:e så blire operation.. nervöst..!
Ja funderar på om ja ens kommer hitta, storstan ä ju inte riktigt min grej :p
Men ja ska låna med mig pappas gps iutfall att ja skulle virra bort mig, då kan ja ju iaf säga vart ja ä å de kan ju vara en fördel!
Känns faktiskt jäävligt läskigt å åka själv trots allt men ja, de måste ju bli av så de ä bara att ta tjuren i hornen och göra de.. ja kommer säkert inte ångra de sen.. hoppas ja iaf!
Men ja hoppas de ska gå bra! Sedan på torsda bli ja utskriven och ska bege mig hemåt igen, så då blire återigen buss, tåg å sedan flyg..
Älsklingen kanske följer med hem också på torsda beroende på hur mkt han ha att göra på jobbe..
Sen kommer ju Marica på freda! Kommer bli kanon mysigt faktiskt, lite vin å nån go mat ;) som vanligt alltså!
Känner mig iaf riktigt duktig idag, ja ha cykla in på byn för att handla för middan ikväll, sedan tvättat å krattat lite sten som åkt ut på gräsmattan när Ove skotta i vinter å dammsugat..
Vet inte riktigt vars ja fick den orken ifrån men ja, den va ju iaf behövlig!

Just nu sitter ja å väntar på att Lars ska komma in så vi kan börja med maten.. börja känna mig lite hungri faktiskt! Å sedan ska ja ut å kolla tvätten som hänger på baksidan å se om den verka vilja torka eller om ja måste ta in den, vilket jag absolut inte hoppas för tvättställningen inne ä redan full me tvättade kläder.. men ja håll tummarna!


Nä nu ska ja lyfta arslet igen!


Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu