5 April 2011

Ny månad, nya tag.. right?!
Iallafall så fortsätter jag min hoppning på kryckor ett tag till, fan att detta skulle slå så jävla hårt.. vafan säg ja bara!
Men ja ska iaf följa älsklingen till fjället mest troligt på fredag, bara för att få komma ut och ja.. göra något annat helt enkelt!
Va ha mer hänt? nja inte direkt mkt måste ja säga faktiskt. min varda ser ju som sagt ganska så lika ut :P
Har haft älsklingen hos mig i övik varje kväll och ja antar att ja blive bortskämd för nu igår berätta han att han skulle jobba i pite resten av veckan, vilket innebär att ja nu måste tillbringa tiden i skrubben själv :O
väldigt tomt vill ja lova!
Men sen ha ja blive sambo :) Adressändrade från den sista mars tillbaka till Åsele, känns fan kanon att återigen kunna säga att man ä hel åselebo å inte nån halv tattar stadsbo..!
Tacka vet ja inlandet :)

Nä ja antar att ja inte ha så mkt mer att säga så..
ja, lika bra man gör sig iordning för sängen!



Älskar dig sååå mkt älskling!









Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu