Dag 3 – Min favorit årstid och varför

Ja de ä nog inte så många som behöver gissa speciellt många gånger för att gissa rätt...
Helt klart vintern!
Varför? Jo för de ä då ja känner mig som friast.. Man behöver bara gå ut å känna den friska och kalla luften för att få en riktigt energi kick! Ta skotern ut i den underbara naturen som vi får när snön ligger på och bara finnas till!
Ja ä helt såld bara av att titta ut genom fönstret :)
För mig är vintern en social tid då man är ute mkt me kompisar å kör skoter och grillar, man ger sig in i nya äventyr osv..
Nä de gå nästan inte att förklara :)
Min tatuering som ä ritad av Sven-y! Sjukt nöjd me den å me den syns de väl att ja brinner för vintern?
Denna ha även vare me i Snowrider tidningen förra året :)
Skotercross gå int att förstå utan att ha pröva på de.. 1 varv på bana å man ä fast!

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu