10 februari 2011

torsdag och det känns faktiskt skönt att fara hem imorrn fast egentligen vet ja inte va ja känner..
rädslan och tappa de som står mig närmast hjärtat är större än någonsin tidigare och ja kan tänka mig att överreagerar men jag vet inte hur ja ska bete mig eller vara..
vars är allt de vi hade? vars ha "vi" och ingenting ska få förstöra vårt tagit vägen?!
jag säger nu inte att de är någon som gjort de utan ja tro mest att de är någonting annat som är grunden för de här..
ja önska bara att ja visste vad..
Just nu hoppas ja bara att allt ska bli som de va förut, ja saknar de mer än någonsin!

what we are is written in the stars!


Annars så händer de inge speciellt i övik, seminarium imorrn och ja tror faktiskt att de kommer gå riktigt bra..
våran grupp ha haft riktigt roligt tillsammans under arbetet och de ha faktiskt gjort att de hela gått lite lättare trots en riktigt jävla skit uppgift :p haha
Imorrn blire att skynda sig hem, packa in saker i bilen och sedan fortsätta resan mot Lima och SM deltävling 1!
Jag har faktiskt en känsla att de kommer gå riktigt bra, ja hoppas bara att den känslan stämmer!!
Sedan så ha ja vare med om en mindre trevlig upplevelse idag så ja säger bara en sak.. man ska verkligen aldrig sluta förvånas!

Nä nu ska ja ta och göra bort de sista i lägenheten innan jag lägger mig!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu