26 februari 2011

jösses va denna helg springar iväg och jag hinner inte alls med känns det som!
Har iaf haft världens mysigaste helg med roligt folk och världens sötaste unge, Lovina :)
Skoter ha ja faktiskt hunne köra också så jag va nog som ett barn på julafton ;)
Sedan idag har jag vare å plockat ur lägenheten och jag kan lova att jag har en massa jävla skit som jag inte ens fattar varför jag ens sparat eller varför jag ens har i lägenheten?!
For med flera kartonger idag och det är ändå mycket saker kvar.. helt sjukt! men ja antar att de ska gå bra ändå, ja ska ju bara vara ute te månda så.. haha
Iveckan så blire till att gå i skola tisda å onsda innan de bli att åka te Åsele igen och på onsda kom maruscka ;P
Bli trevligt!
Sedan i helgen så blire Kiruna, lagom resa vettu!


Nä nu ska ja va social!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu