1 februari 2011

Januari är över och det innebär att faster Kersin fyller år idag! Grattis grattis!
Har vare på skolan idag och jobbat tillsammans med gruppen med uppgiften och ja säger bara en sak.. denna uppgift är nog den dygaste jag vare med om just för att det är fan skitsvårt att kartlägga folks liv utifrån en text men man lär sig ju antar ja?
Men de här ska vi fixa!
Sedan skulle ja vara uppe på sjukan kl 13 och de va nog de längsta besöket ja vare på, 2 timmar...
Så efter de for ja tillbaka och jobbade med gruppen.
Nu har jag kommit hem och väntar på att klockan ska bli 7 för då ska ja börja tvätta.. ha en hel hög känns de som..
Sen blire att stöka undan lite prylar häromkring eftersom jag ska låna ut lägenheten under helgen..
spelar ju ingen större roll eftersom ja lix inte ska vara här..
Annars så ha jag betalat in avgiften för SM tävlingen som går i Lima den 12/2..
Första deltävlingen så de är lite nervös, blir nog till att försöka va hemma så mkt som möjligt så man kan ha mkt tid på banan innan så man känner sig mer säker på maskinen..

Imorrn blire att kliva upp till 9 för att fortsätta jobba med gruppen så vi förhoppningsvis bli färdiga så vi kanske slipper fredagen, vilket innebär att vi åker hem torsdag och sånt gillas ju alltid!
Så håll tummarna att vi orkar vara rikigt effektiva imorrn!
Ha precis pratat me lillebror och han den lyckostn ha kört skoter idag, vart nästan arg för att ja sitter här å vet att pärlan står i garaget och inte rastas...
Men han berättade också att bussnignarna i svingarmen va borta.. Hum, alltså hade dem glömt dem i samma veva som dem bytte ut svingarmen på garantin eftersom de va fabriksfel på svingarmen från början.. tur han tog isär boggien för att kolla.. Så Team Chefen Charlotte fick rycka ut och ringa och fixa nya bussningar..
Måste säga att ja känner mig riktigt duktig!

Nä nu ska ja ta och slänga mig i sängen å glo på tv:n en stun..




Over and out....!
Ja

Kommentarer
Postat av: M

vilket innebär att det endast är 12 dagar tills jag är 20 :D

2011-02-01 @ 22:44:25
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu