17 januari 2011

Tillbaka i övik igen, funderar på en resa hem imorrn och åka tillbaka på torsdag igen..
tandläkarn imorrn, usch...
jag vill inte vara här helt enkelt..
förstår inte varför ja började plugga, trivs inte här för 5 öre..
jag hoppas fortfarande på distans studier, det hade nog varit så mkt bättre för mig..
men men..

kan inte säga annat än att jag är besviken, lessen och halvt arg..
samtidigt som jag inte förstår..
allting blir tydligen bara fel å ja... att duga finns inte längre i mina tankar..
jag vet inte vars ja ska ta vägen eller va ja ska göra..
just nu vill ja ingenting så mkt som att sätta mig på skotern, köra rakt ut i skogen och bara stänga av maskin och bara finnas till..



Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad menar du nu? :/

2011-01-19 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu