19 januari 2011

tillbaka till övik igen efter några dagar hemma..
va riktigt skönt att vara hemma några xtra dagar men samtidigt så hann jag med så mkt saker som jag ångrar att jag gjort på annat sätt..
efter samtalet ikväll så förstår jag att ja gör saker och ting som jag absolut inte menar men som sätter sina spår iaf..
jag är besviken på mig själv.. ingen tvekan om det!
kan inte säga mer än att ja faktiskt ångra att ja aldrig tog den lätta vägen även fast ja vet att de hade gett sina spår det med.. kanske hade dem vare lättare å förlåta? who knows..?

Åker hem imorrn igen och då ska jag packa och göra allt färdigt för att åka till Sveja tillsammans med ett gäng vänner, kommer nog bli super kul!
Bara förskylningen håller sig borta så ä jag nöjd!
Men jag väntar bara på att den ska komma som ett brev på posten faktiskt..
men man får väl vara glad att man klarar sig så länge man kan för ja kan verkligen inte bli sjuk just nu, de finns ingen tid för det!

Nä nu tror jag att ja släcker ner och försöker sova..
Försöka bör man ju iaf, min skalle kommer vara full av tankar och funderingar innan ja somnar så ja hoppas verkligen att ja få sova någonting inatt..
Tacka vet ja musiken, den kan verkligen få de mörkaste stunderna å ljusna..


There's always something to be going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end
I'm hoping
My world is over one more time








Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu