19 januari 2011

Onsdag och jag är hemma i Åsele men åker tillbaka till Övik ikväll för att göra grupparbete samt ha lektion imorrn innan jag åker hem igen!
Ha vare hos tandläkarn idag å ja slapp laga tanden! kändes faktiskt riktigt skönt att slippa de :P
Va även på garaget och bytt svingarm i boggien med lillebror så nu är maskinen klar inför helgen då de ska bli friåkning! Kanon!
Har oxå gjort en adressändring eftersom ja flyttar från lägenheten här i Åsele den sista februari..
Känns inte alls roligt för ja trivs som fisken i vattnet här men som sagt, 2 hyror är inte att leka med då man är student så ja ha egentligen inget annat val än att göra så här..
Men flytta hem, nejtack de ser jag inte alls framimot för de ä nog de värsta ja vet..
inget illa mot min familj men vafan, är man van att bo själv så äre aldrig roligt att flytta ihop med familjen igen så ja funderar faktiskt på om man ska flytta te garaget?! bara för å få bo själv :P
Får se hur tusan de kommer gå!

Det innebär alltså att jag kommer stå skriven i Övik efter den 28/2, skönt att få all post dit direkt så slipper man vara orolig för att man missar någon räkning!
Måste he dit tv:n och sånt också så de kan bli spännande å se hur min skrubb kommer kännas med en stor dubbel säng å en 42" Tv..

Nä nu ska ja dra rycket å göra bort lite ärenden innan ja ska brja gruva mig för att åka te dövik...


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu