2 januari 2011

japp nytt år å nya möjligheter..
Måste säga att allt som jag sett framimot verkar gå åt skogen med.. inte för att de är speciellt ovanligt då de ä mig vi snacka om men iaf..
aldrig roligt dåre bli så!
Ha vare på crossbanan å träna idag, första gången på skoter efter kraschen och ja kan faktiskt erkänna att ja va lite nervös innan jag komme te gafsele..
Men så fort skotern va av släpvagn och man börja köra så kändes de mkt bättre..
maskinen börja kännas bättre å bättre men ja bli snart galen på axeln som körvar som tusan..
känns som man inte kan ge allt bara för att den åker ur led lite nu å då.. drygt som fan men just nu kan ja int göra annat än å göra de bästa av situationen!
Körde några varv och ställde om dämparna lite så nu äre bara att försöka nöta mer inför östersund åt helgen!

Händer annars då? absolut inte mkt.. ja ha börja bli stressad över att snart kommer tenterna att komma igång på skolan och tack vare min hjärnskakning så kommer jag inte ihåg de ja läser, allt ja läst innan är borta å allt är precis som första gången man läste de..
panik, jotack!
Men ja gör så gott ja kan för ja tänker minnsan inte ge upp nu!


Nu tänker ja slå igång en film å mysa med katterna!


Ja ha alltid haft inställningen att:
Dela inte med dig för mkt av dig själv åt en person du inte känner dig säker med..
Ja bröt de å nu få ja sota för de...
att man aldrig lär sig...





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu