23 januari 2010

just komme hem från Sveja å en skoterhelg.. de gillar vi sååå mkt! Synd bara att ingen av oss hade några kamera så jag kan tyvärr inte bjuda på nå bilder :/
Men roligt hade vi!

Sedan så ha ja fått ett litet uppdrag..  så de kommer att bli ett låååångt inlägg idag men de bju ja på :P

En nytagen bild på mig själv och 3 intressanta fakta om mig

Klarar mig inte utan mobiltelefon
Har svårt för att lämna tillit till personer
Är rädd för att tappa mina närmaste

En person jag vill träffa just nu
Om det hade gått så hade de vare farmor..
Hon hade jag nog kunna ge mig lite energi när de känns som jobbigast


En bild på något/någon som har/haft stor inverkan på mig


Fredrik, morfar å någon bild på min familj hade ja inte på denna dator

Min favoritfilm
Twilight filmerna utan tvekan!

En låt som får mig att gråta
Hum, ja gråter väldigt sällan men låtar som får mig att tänka är:
Tears don't fall - bullet of my valentine
the climb - Miley Cyrus
Hjärteblod - Raubtier
Polarvargen - Raubtier
Take this life - Inflames
Delight and angers - Iflames
finns så otroligt många..

En bild på mig och min bästa vän

Jag å Fredrik & självklart Marica å jag på studenten :)

Smeknamn jag har och varför jag har dem

Sövel, för att jag alltid fått höra att ja lyckas me de mesta som man inte tro
man ska kunna lyckas med samt att ja ä klantigare än klantigast



En bild på något som gör mig glad

Skotercrossen, skoterkörning å mina tatueringar å piercingar, dock ha ja inte bilder på alla piercingar.
Sedan den på armen va inte färdig då bilden togs men ja orkar inte ta en ny :p

Min favorittid på året

Vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu