31 januari 2011

ja sista dagen i januari och jag är tillbaka i övik efter en kort helg..
sitter här å nyser å har mig :/ känns som ja ha lite feber också men ja tänker inte kolla för de ha ja inte tid med just nu!
de få helt enkelt vänta!
Annars så ha vi sutte på skolan idag å klurat på vårt case som vi har, klurigt å ibland kan man verkligen spåna hur mkt som helst så de gäller å veta vars man ska begränsa de hela!
hoppas på att få mina glasögon i veckan också, de kommer säkert bli en grym skillnad på hur man mår eftersom nu ä ja bara trött å jävlig.. inte direkt så lockande då man ha plugg å göra!
så håll tummarna att dem kommer inom de närmaste dagarna!


önskar att ja haft dig i närheten nu...


Nä nu tar huvudvärken snart kål på mig så ja dänger ner mig i sängen en stund!






Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu